به هر سازم تو می سوزی

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به هر سازم تو می سوزی

قسم خوردی به آیینت ، اگر برگت زدی یادی

کنار برکه ی عشقت ، دلم خسته و تو شادی

***

نشستیم پایِ یک سنگی ، دو تا دوست غریب از هم

تو دعوت کردی قلبِ من ، به زندانِ دلت کم کـــم

***

دلم می داند این تفریط ، ولی آمدم دیــدارت

کشیدم رمزِ دور از جان ، شدم یاور و سربارت

***

چه شرطی با تو طی کردم ، اگر یادت میــاد روزی

چرا خسته شدی ناگاه ، به هر سازم تو می سوزی

***

سه تا پستِ دلم رفته ، به زیرِ سنگ و آواری

ندیدم ردِ پای آن ، نه محرابی نـــه دیواری

***

خدا حافظ نمی بینی ، خودم رفتم دیــــــارِ دور

همین نقضِ و ستم کردن ، کشیدی دل به پای گور

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 27/04/1392

 

 





:: برچسب‌ها:
به هر سازم تو می سوزی ,
:: بازدید از این مطلب : 1600
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 27 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی